Blog

slika

Brending

Svaki brend, bez obzira bio on korporativni ili lični, poseduje određene karakteristike po kojima je jedinstven. Razlika između pravilno i nepravilno plasiranog brenda je upravo u prepoznavanju, jasnom definisanju, postavci i transparentnosti njegovih osnovnih karakteristika.

Autentičnost je osnova svakog brenda. Sa filozofske tačke gledišta, to je način na koji se neko predstavlja spoljnjem svetu, odnosno, nečija mogućnost da svoj unutrašnji svet i ličnu istinu prihvatljivo prenese drugima i dozvoli im da budu njegov…

-Dalje-

slika

Veštine prezentacije

Kad se pomene prezentacija, uglavnom, prvo na šta se pomisli je mnoštvo slajdova koji se smenjuju i osoba koja koristi svoje retoričke veštine da ono što je na njima predstavljeno objasni nekom auditorijumu. Međutim, pod prezentaciju se svrstavaju i mnogi drugi pojmovi, kao što su imidž, lični brend, predstavljanje kroz pisane forme, nastupi u medijima, mogućnost da nekoga zainteresujemo za naše ideje itd. Shodno tome, veštine prezentacije se mogu razvrstati u lične i…

-Dalje-

slika

Interpersonalna inteligencija

Teoretski, osobe sa razvijenom interpersonalnom inteligencijom se odlikuju svojim osećajem za druge, odakle i potiče pojam „interpersonalna“, tj. „međuljudska“, odnosno "društvena" inteligencija. Šta to podrazumeva? Razumevanje tuđih raspoloženja, osećanja, motiva itd. Empatija i otvorenost ka ljudskom kontaktu su još neke od osobina koje odlikuju ove osobe koje, samim tim, uživaju u bilo kakvim društvenim događanjima i vole gužvu. Usled njihove druželjubive prirode, imaju mnogo prijatelja i poznanika i uvek uživaju u upoznavanju novih ljudi, što…

-Dalje-